Srodki Na Potencje Bez Recepty

Obok szerokiej gamy legalnie dystrybuowanych leków na impotencję, nieoficjalnego obiegu tychże leków w internecie, istnieje jeszcze rozleglejszy rynek niefarmaceutycznych środków na potencję dostępnych bez recepty. Preparaty te rejestrowane są do powszechnego obiegu jako suplementy diety, czyli krótko mówiąc środki spożywcze.

Dzieje się tak dlatego, że rejestracja leku jest zdaniem kosztownym i długotrwałym - dla uzyskania pozytywnej rejestracji przez organizację odpowiedzialną za rejestrację nowych leków w każdym cywilizowanym kraju, konieczne jest udokumentowanie skuteczności leku oraz oddziaływania jego ewentualnych skutków ubocznych na organizm pacjenta. Dla przeprowadzenia dowodu, konieczne są kompleksowe testy, w tym w ostatniej fazie badań także testy na ludziach.

Dla meżczyzn dotkniętych zaburzeniami erekcji decydujących się, na którykolwiek z preparatów dostępnych bez recepty, kluczowe jest zasięgnięcie wiarygodnej opinii o danym preparacie, co pozwoli na pierwszym etapie odrzucić chociąż częściowo preparaty wątpliwej jakości i zaoszczędzić czas i pieniądze. Temu celowi służyć ma niniejsza strona. Poniżej zestawienie środków na potencję bez recepty:

  • Vialafil - preparat na potencję dostępny bez recepty produkowany przez Newton Everett Biotech w USA. Firma Newton Everett Biotech, założona w 2003 roku to znany w Stanach Zjednaczonych producent suplementów diety.

więcej o leku Vialafil (żródło: środki na potencję: Vialafil)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License